blijvende monumentjes van de liefde voor jou kind

Je kind verliezen is intens moeilijk en verdrietig,
Je wilt voor je kindje zorgen en beschermen, hoe klein of oud ze ook zijn.

Een kind hoort niet ziek te zijn of dood te gaan, maar toch overkomt het jullie.

Zwanger zijn, een kindje waar jullie zo naar uitkijken, wat zo welkom is. Wat ingrijpend en diep
verdrietig als jullie verwachtingen niet uitkomen en jullie je kindje verliezen.

Dan wil je, ook na het overlijden, nog zorgen en alles wat belangrijk is herinneren en vasthouden.
Een goed en mooi afscheid afscheid, dat past bij je kind en bij jullie/jou.

ik leg die onvoorwaardelijke liefde, de zorg en de warmte, maar ook het verdriet en gemis voor jullie vast in de foto’s.

Als blijvende monumentjes van de liefde voor jullie kind.

Deel het bericht:

Andere berichten

Moet je handschoenen aan…?

Wat een mooie gesprekken heb ik de afgelopen tijd weer gevoerd met hele wijze, nieuwsgierige kinderen. Het ging bijvoorbeeld over het verstrooien van as: ‘💙Moet je dan eigenlijk handschoenen aan? Of doe je dat gewoon met blote handen?’ 💚’Zie je…

Lees verder